piątek, 25 kwietnia 2014

Mam nadzieję, że jeszcze mnie lubicie...

Hej,
Wiem, że zawaliłam... Miałam ostatnio gorszy okres w życiu, prawie w ogóle nie miałam czasu wchodzić na komputer, a co dopiero cokolwiek pisać (jak ktoś nie wierzy, proszę zapytać InFinite)...
Jak na razie jestem, myślę, że będę mieć coraz więcej czasu, a wena powoli mnie nawiedza, więc biorąc pod uwagę, że połowa kolejnego rozdziału jest już gotowa i zbetowana, postaram się wrzucić go jak najszybciej. Rzetelnie Was ostrzegam, że notki nie będą pojawiały się regularnie, ani często, gdyż nadal mam sporo do zrobienia.
Mimo wszystko chciałam Was poinformować, że jestem, zamierzam w najbliższym czasie wrzucić rozdział 8 (mam już nawet tytuł ;p), a także bardzo przeprosić za zniknięcie bez słowa.
Jestem Wam wdzięczna, że mimo wszystko czasem ktoś tu zaglądał (przeglądałam statystyki).
buźka,
Znów Wasza Drowned :*

P.S. Za chwilkę pojawi się takie małe coś na przeprosiny i podziękowanie równocześnie :)

1 komentarz: